Na finanční poradce také doléhá finanční krize. V AWD se jí ale nebojí. O finanční krizi, sledování kvality poradenství, nezávislosti a členství v asociaci se bavíme s Michalem Pyšíkem, generálním ředitelem AWD Česká republika.
Ve všech finančně poradenských společnostech jsou jak dobří, tak horší, tak vysloveně špatní finanční poradci. Jak hlídáte ve vaší firmě kvalitu finančního poradenství?
V posledních čtyřech letech jsme velmi dynamicky rostli a bylo nám jasné, že s tím dramatickým růstem budou přicházet i nové výzvy v oblasti péče o zákazníky a kvality. Proto jsme již před více než rokem založili oddělení péče o zákazníky, které v první fázi vyvíjelo aplikace, které nám pomáhají kontrolovat kvalitu každého jednoho poradenství v AWD.
Důležitým krokem v loňském roce bylo nastartování procesu, který pracovně nazýváme „Day after call“. To znamená, že po uskutečnění každého obchodního případu naše oddělení péče o zákazníky telefonuje osobně našemu klientovi a obrací se na něj s určitým souborem otázek, z nichž poznáme, jestli byl zákazník spokojen a jestli proběhly všechny fáze poradenského rozhovoru. V okamžiku, kdy zjistíme smlouvu či postup vymykající se standardu AWD, kontaktujeme zákazníka a ptáme se, jestli to byl záměr, co tím sleduje… děláme v podstatě jakýsi interní test.
Čtěte na Investujeme.cz