Michal Pyšík: Nováčkům garantujeme příjem až 200 tis. Kč měsíčně

AWD se orientuje na bonitnější klienty. Jak je získává? V čem se liší AWD od jiných finančně poradenských společností a jak školí nováčky? Odpovídá Michal Pyšík, generální ředitel AWD Česká republika.

Společnost AWD o sobě prohlašuje, že je jiná než ostatní finančně poradenské společnosti. Zaměřuje se na jiný segment klientů. V čem se odlišujete od ostatních podle vašeho názoru?

Vše začalo v roce 2006, kdy jsme se rozhodli, že změníme celý systém už od prvotního vzdělávání a začneme se koncentrovat pouze na lidi, kteří u nás budou pracovat na hlavní pracovní poměr. Ukazuje se , že kvalitní finanční poradenství není možné poskytovat prostřednictvím pracovníků, kteří u společnosti pracují na vedlejší pracovní poměr. Tam bych spíše hovořil o zprostředkování finančních produktů, ale určitě ne o poradenství. Ta naše odlišnost tedy začíná tím, že můžeme od počátku pracovat s lidmi, pro něž je AWD hlavním zaměstnáním a my máme plně k dispozici jejich čas.

Od toho se pak odvíjí i systém, náročnost a kvalita úvodního vzdělávání. Když k nám lidé nastoupí, absolvují tzv. proces zapracování. Nejedná se však o žádná večerní nebo víkendová školení, jako to můžete vidět jinde. U AWD je to 4týdenní intenzivní vzdělávací proces, který probíhá ve všední dny v našich poradenských centrech. Od 9 do cca 14 hodin probíhá odborná příprava, a po ní pak do večera probíhá praktická příprava. Co se nováčci naučí, ihned ověřují a trénují v rámci praktické přípravy se zkušenými týmovými manažery nebo jejich odbornými asistenty.

Čtěte na Investujeme.cz

2 thoughts on “Michal Pyšík: Nováčkům garantujeme příjem až 200 tis. Kč měsíčně

  1. Je dosti zvláštní , jak se dokážete chválit se svými vyškolenými zaměstnanci, když nás Vaše zaměstnankyně Blanka Balunová připravila svým neprofesionálním přístupem o více jak 170000Kč. Zatajila nám spoustu důležitých skutečností, které nás vedli ke zrušení smluv.Dnes již víme o více jak deseti nespokojených klientů, se kterými se paní Balunová setkala.Její nemorální a pro ni provizně výhodný systém nabízení pojištění je jak pro Vás tak pro ni dosti špatná reklama.Pochopitelně nenecháme tuto věc bez povšimnutí a po návrhu Samostatného odboru interního auditu ČNB se budeme bránit soudně, popřípadě zveřejníme tuto kauzu v médiích. S pozdravem Pitra.

    1. Jenom 170 000,-? Tak to jste, pane, dopadli ještě dobře. Naši rodinu připravil poradce AWD, JUDr. Zdeněk Lukeš, zhruba o půl melounu. Nejen, že nám spoustu skutečností zatajil, ale dokonce nám vyloženě lhal, třeba akcie Immofinanz vydával za podílové fondy rakouské banky Constantia Privatbank, a další. Ale nemyslím, že by to byla pouze chyba jednotlivých poradců AWD, k oblbování klientely jsou zřejmě školeni celou tou povedenou organizací, neboť s podobnými lživými tvrzeními jsem se setkala u tří různých poradců.
      Nespokojených nás budou asi tisíce. Pokud byste se chtěl spojit, zde je moje e-mailová adresa:rovnasance@seznam.cz

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.