V rozhovoru s Pavlem Uzlem, generálním ředitelem OVB v České republice, se ptáme na změny a výhled společnosti, na konkurenční doložky i kauzu Helvag.
Jaké změny jste již uskutečnil od vašeho nástupu do čela české OVB?
„Centrála se změnila na Servisní centrum“. V mnohých to vyvolávalo shovívavý úsměv, někde posměšný úšklebek, i mezi našimi spolupracovníky bylo a dosud je někdy obtížné přehodit výhybku a komunikovat se Servisním centrem a ne s centrálou. Vyhlásil jsem proto soutěž o jednoslovný název společnosti – a co myslíte, že vyhrálo? Centrála :-). Ale teď vážně.
Zajistili jsme přímou podporu poradců v regionech. V praxi to znamená, že každé zemské ředitelství má přiděleno jednoho pracovníka, který zajišťuje efektivní komunikaci mezi prodejní strukturou a Servisním centrem.
Čtěte na Investujeme.cz