Recenze: Hypotéka po webu

Hypoteční banka tento týden spustila novou Hypotéku po webu. V čem se liší od předchozích internetových projektů prodeje hypoték Hypoteční banky? Komu a za jakých okolností se vyplatí? Na pobočce sice zaplatíte více… ale hypotéka vás vyjde levněji.

Popředí internetového byznysu Hypoteční banky

Hypoteční banka nestaví svou obchodní strategii na pobočkové síti. S 30 pobočkami by tato strategie asi nebyla příliš úspěšná, přičteme-li kompletní orientaci pouze na hypoteční byznys. Klienti by ji při nejlepší vůli nenašli. Vsadila ale na silné partnery – a má z čeho vybírat. Patří do finanční skupiny společně s ČSOB a Poštovní spořitelnou, navázala v rámci Multibrandu spolupráci s Českou pojišťovnou, ING, Remax, Citibank… a plánuje i další.

Jedním z důležitých distribučních kanálů je pro Hypoteční banku ale i internet. Vychází přitom z průzkumů, podle kterých 15 % Evropanů nakupuje finanční produkty na internetu a 83 % zájemců o pořízení nemovitosti z Prahy používá jako zdroj informací internet.

Čtěte na Hypoindex.cz

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..