Rozpadá se „jednobarevné“ poradenství?

Obchodní zástupci pojišťovny. Obchodní zástupci stavební spořitelny. I ti se mohou nazývat finančními poradci. A mohou také dobře klientům poradit. Ale… mají budoucnost? Podle všeho nikoli růžovou. Finančně poradenské sítě se o to již postarají.

Radit klientovi v rámci produktů jedné finanční skupiny lze. Lze to i kvalitně. Závisí vždy na člověku, jak k poradenství a ke klientům přistupuje. Doba rozsáhlých obchodních sítí pojišťoven a stavebních spořitelen již ale nejspíš pominula. Proč? Stará se o to (sice pomalu, ale přeci) rostoucí finanční gramotnost a – konkurenční finančně poradenské sítě.

Klienti chtějí mít volbu. Chtějí mít alespoň iluzi, že mají to nejlepší. A aby ji mohli dostat, musí mít poradce možnost ukázat klientům i ty „horší“ produkty a musí jim zdůvodnit, proč jsou horší. Vysvětlení „nemám je v nabídce“ již neobstojí. „Jednobarevní“ poradci změnu u svých klientů pozorují stále intenzivněji. A této příležitosti se chápou finančně poradenské společnosti.

Čtěte na Investujeme.cz

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..