Direct pojišťovna začala v pondělí nabízet pojištění domácnosti a nemovitostí po telefonu. Jeho výhodou by měla být především cena. Jak dopadla ve srovnání se stávajícím pojištěním uzavřeným na konkrétní domácnost? Vyplatí se změnit pojištění?
Direct pojišťovna v pondělí 27. dubna 2009 začala nabízet pojištění domácností a nemovitostí po telefonu. V úterý 28. dubna 2009 jsme provedli test sjednání pojištění domácnosti. Na telefonní linku pro sjednání pojištění jsme volali v 8:00 ráno – tedy přesně jeden den po začátku nabízení pojištění.
Zajímavostí je, že při volání o dvě minuty dříve automat slušně oznámil, že pracovní doba je od osmi do osmnácti hodin. V osm hodin přesně jsme již byli přepojeni na operátorku.
Připravte si dostatek času
Na uzavření pojištění po telefonu je potřeba mít dostatek času. Přestože jsme časem neplýtvali a s operátorkou jsme byli maximálně věcní, trval celý hovor rovných 35 minut. Přitom základní informace o pojištění jsme pochopitelně již měli, a tak dotazů k vysvětlení jednotlivých bodů jsme pokládali naprosté minimum.
Čtěte na Hypoindex.cz
Vyšlo též na iDnes.cz