Trefa… do černého?

Finančně poradenské společnosti stále častěji mluví finančním domům do tvorby produktů. V minulém týdnu představila společnost Fincentrum pojistný produkt sestavený ve spolupráci s Generali a Českomoravským fotbalovým svazem. Pro koho je produkt výhodný?

Finančně poradenské společnosti s finančními institucemi o parametrech finančních produktů vyjednávají… od té doby, co mají dostatečně zajímavou vyjednávací pozici. Prvním prvkem ve vyjednávání byly (pochopitelně) provize. Kdo měl dostatečný obrat, mohl si prosadit vyšší provize – a ta se dříve či později projevila v nákladovosti produktu.

U vyjednávání o výši provizí ovšem neskončilo. Kupříkladu ZFP Akademie si vyjednala mimořádný vklad na životní pojištění nezatížený běžnými poplatky (a neodměněný ani provizí; o té vyjednávala na běžném pojistném), Broker Consulting přišel s novými prvky v rámci Evropské penze, Partners při svém vzniku vyjednaly dokonce nižší poplatky pro investiční životní pojištění T100P a na jaře spolu s UniCredit Bank připravili Partners konto – běžný účet určený k distribuci finančně poradenskou sítí. Minulý týden se mezi inovátory zařadilo také Fincentrum s produktem Trefa.

Čtěte na Investujeme.cz

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..