Výše provize nemá vliv na rozhodnutí o koupi?

„Výše provize je pro zákazníky zajímavá, ale .. nemá vliv na rozhodnutío pořízení finančního produktu,“ uzavírají výsledky průzkumu realizovaného společností Ipsos v rámci XII. Fóra Zlaté koruny. Je to skutečně tak?

Distribuce na finančním trhu je závažné téma zejména v posledních měsících v souvislosti s penzijní reformou a rostoucí regulací. I proto se mu věnovalo včerejší XII. Fórum Zlaté koruny. V rámci vystoupení byly prezentovány i výsledky průzkumu o distribuci finančních produktů. A jeden ze závěrů průzkumu je překvapivý: Výše provize nemá vliv na rozhodnutí o pořízení finančního produktu.

Jen 25 % dotázaných odpovědělo, že by se rozhodovali i podle výše provize. Pro 48 % respondentů tato informace není rozhodující a 27 % neví. Výsledky hovoří ve prospěch racionálního tvrzení, že výše provize nerozhoduje při pořízení produktu. Tak jednoduché to ale zdaleka není.

Čtěte na Investujeme.cz

Leave a Reply

Tento web používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak data z komentářů zpracováváme.