Chcete výkonného finančního poradce? Zadlužte ho!

Finanční poradce musí působit dojmem úspěšného člověka. I za cenu dluhů. Luxusní oblek na úvěr, automobil na leasing, drahé doplňky v podobě hodinek… prý kvůli dojmu na klienta. První dojem prodává – a nebo prohrává? Důvod k „vyzařování úspěchu za každou cenu“ může být i jinde.

Na první pohled se jedná o zcela logický závěr: Finanční poradce musí působit dojmem úspěšného člověka, aby (snáze) získal důvěru klientů. Kdo by si chtěl nechat radit od někoho, kdo nedokáže poradit ani sám sobě? Ke klientovi se tak podle některých názorů má jezdit luxusním vozem a chodit v drahém obleku. Ano, nejspíš to na většinu klientů působí. První dojem dokáže rozhodnout.

Vyvolání dojmu úspěchu ale není levné. Úspěch spojený s kvalitním finančním oceněním lze dát najevo utrácením vydělaných peněz. A když peníze (ještě…?) nejsou? Pak může pomoci úvěr. Luxusní vůz na leasing lze pořídit „za pakatel“, a když ještě nadřízený ve struktuře ukáže, jak efekt funguje a jak si vůz na sebe sám vydělá, není moc co řešit. Jestli díky lepšímu vozu (a dalšímu luxusu) získám více klientů, kteří mi díky provizím pomohou úvěr splácet, proč váhat?

Čtěte na Investujeme.cz