Akcie pod palbou médií

Média jsou řazena mezi jednu z velmocí. O jejich ničivé síle se mohli přesvědčit akcionáři United Air Lines. Stačí jedna zpráva na sledovaném médiu a panické výprodeje zruší 3/4 hodnoty společnosti…

Současná situace na trzích připomíná horskou dráhu – a ne jen tak ledajakou. Dobrá zpráva přijatá investory vymrští celé trhy vzhůru rekordními růsty, o den či dva později euforie vyprchá a pod vlivem jiné, pro změnu negativní zprávy se trhy vrhnou do hlubin.

„Chování drobných investorů je zvláštním způsobem cyklické. Nekopíruje indexy, ale spíše investiční publicitu,“ píše ve svém nedávném článku Jan Barta, generální ředitel ČSOB Investiční společnosti. Přesně tím vystihl, co se stalo o pár dní později.

Čtěte na Investujeme.cz

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..