Po úspěšném vstupu na trh GSM bankovnictví akcí „Mobil zadarmo“ je GE Capital Bank připravena předvést další produkt – internetové bankovnictví. S jakým překvapením přijde tentokrát?
Po Komerční bance a České spořitelně chce i GE Capital Bank umožnit svým klientům obhospodařovat finanční prostředky prostřednictvím internetu. Jen obtížně by se bance podařilo získat klienty z řad zákazníků, využívajících internetové bankovnictví u jiných bankovních domů, a představitelé banky si toho jsou vědomi. Proto se chtějí zaměřit na zákazníky, kteří o internetu a elektronickém bankovnictví sice již slyšeli, avšak nemají s ním praktické zkušenosti a jejich přístup k celosvětové síti je omezený. Jak na to?
GE Capital Bank získala zkušenosti v popularizaci moderních komunikačních kanálů mezi klientem a bankou na podzim loňského roku. Vzpomeňme na kampaň „Mobil zadarmo“, o níž blíže pojednává článek Jána Simkaniče Kolik stojí „Mobil zadarmo“. Tyto zkušenosti hodlá při tvorbě strategie zavádění internetového bankovnictví na trh využít.
Čtěte na Měšec.cz