eBanka se rozhodla, že bude nejlepší. Velkolepé rozhodnutí a nesnadný cíl, kterému se jistě postaví do cesty další banky. Slova jsou však jedna věc, jejich naplnění druhá. Co hodlá eBanka pro dosažení svého cíle udělat? Pocítí klienti pozitivní změnu?
Hned na počátku je třeba říci, že zklamaní mohou být všichni, kdo očekávají znatelné zlevnění služeb. eBanka chce sice ke svým 80 tisícům ryzích bankovních klientů po tři léta nabírat každoročně dalších 50 tisíc, alespoň z počátku je však nehodlá lákat cenovou politikou.
Internetová eBanka získala v soutěži Banka roku 2002 ocenění Přímé bankovnictví roku 2002, což je základ, na němž chce stavět. A nehodlá se omezovat na udržení již získaného. V roce 2005 si brousí Klientská centra zuby na cenu nejvyšší – Banku roku 2005.
Čtěte na Měšec.cz