Komerční banka včera zveřejnila nový komunikační postoj vůči klientům a pojmenovala to, oč se všechny banky již řadu let snaží – bezpečnost, důvěru, rychlost a spokojenost. Jedno je ale na českém bankovním trhu nové – v případě nespokojenosti vrátí poplatky za vedení účtu. Ale komu?Komerční banka byla jednou z prvních, které zrušily poplatky za zrušení účtu, když Sdružení obrany spotřebitele ČR v čele klientů uspořádalo tažení za snadnější změnu banky. Dnes přichází s další novinkou – v rámci „Garantované úrovně služeb“ nabízí vrácení poplatků za vedení účtu. Ovšem zdaleka ne každému.Možnost vrácení poplatků se týká klientů s účty Ideal konto, Perfekt konto, Expreskonto, A-konto, Gaudeamus2, Efekt, Komfort, Excelent a Optimum Medicum – tedy nejen fyzických osob, ale i drobných podnikatelů. Pokud ale již klienty banky jste, máte zřejmě smůlu. Na vrácení peněz za vedení účtu máte nárok pouze dva měsíce po jeho otevření.
Pokud budete chtít peníze vrátit, neznamená to nutně, že se budete muset rozloučit s bankou. Můžete přejít k libovolnému jinému produktu.
Čtěte na Měšec.cz