Multilevel ve finančním poradenství

Nejrozšířenější formou podnikání ve finančně poradenské branži je multilevel marketing. Proč? A je možné v rámci této formy řízení společnosti dosahovat skutečného finančního poradenství? Nebo je to jen prodejní nástroj…

Multilevel aneb Efektivní prodejní nástroj

Multilevel marketing (MLM) je efektivní prodejní nástroj. Jeho úspěch leží na dvou základních pilířích – na „samospotřebitelství“ a na „pasivním příjmu“. Oba sloupy přitahují svou zdánlivou bezpracností výdělku a vidinou toho, že aniž by zapojená domácnost příliš měnila zvyky, bude odměňována za vlastní spotřebu.

Firmy zabývající se MLM zpravidla apelují na „samospotřebitelství“. Na prezentacích se potenciální účastníci systému dozvídají, kolik procent z ceny výrobku je určeno na úhradu nákladů na reklamu – a že všechny tyto peníze mohou získat oni. Stačí, když budou spotřebovávat výrobky té správné firmy, do jejíhož spotřebního MLM se sami zapojí.

Čtěte na Investujeme.cz

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..