„Přebouchávání“ v zájmu klienta aneb Pojišťovno, plač!

Přebouchávání se stalo pojmem. Znamená nahrazení stávající pojistné smlouvy novou smlouvou s cílem získat provize za její zprostředkování. A, finančně poradenský světe, div se, přebouchávat lze i s přínosem pro klienta.

Zazvoní telefon. „Dobrý den, jsem zástupcem Pojišťovny, u které máte uzavřené povinné ručení.“ Po tomto úvodu málokdo zavěsí. Hlavou začnou proudit nejrůznější představy: Naboural jsem někoho a nevím o tom? Nahlásil na mě někdo pojistnou událost? Zaplatil jsem poslední složenku?

Rozhovor pokračuje: „Platíte na xyz korun ročně. Můžeme vám nabídnou zajímavou slevu. Je třeba se jen sejít. Bohužel, je nezbytná osobní schůzka.“ Klientovi spadne kámen ze srdce. Nic se nestalo. Chvilku potrvá, než si uvědomí, že na druhém konci telefonní linky sedí další z mnoha pojišťováků, které posílá do patřičných mezí. Chvilka je dostatek času na domluvení osobní schůzky.

Čtěte na Investujeme.cz

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..