Banky se předhánějí v nabídkách pro klienty. Nejinak tomu bude i u televizního bankovnictví, které připravuje řada českých bank. Možnosti televizního bankovnictví jsou široké – dokáží je české banky plně využít? Která banka získá „nejlepší tvář“ a která vám věnuje televizi?Televizní bankovnictví vnímá většina oslovených bank velmi pozitivně. „Televizní bankovnictví představuje zatím nejosobnější kontakt klienta s bankou na dálku,“
říká Marie Petrovová, mluvčí Komerční banky.
Statistiky ze zahraničí dokazují, že klienti televizní bankovnictví skutečně využívají – dle informací z ČSOB například v Dánsku přes 86 % zákazníků, v Norsku 83 % a v Irsku téměř 82 %. Menší penetrace ze zemí, v nichž je televizní bankovnictví zavedeno, je pouze v Itálii, kde ho využívá pouze 24 % a kde většina klientů dává přednost anonymním sběrným boxům.
Čtěte na Měšec.cz