Televizní bankovnictví – co nabídnou banky

Banky se předhánějí v nabídkách pro klienty. Nejinak tomu bude i u televizního bankovnictví, které připravuje řada českých bank. Možnosti televizního bankovnictví jsou široké – dokáží je české banky plně využít? Která banka získá „nejlepší tvář“ a která vám věnuje televizi?Televizní bankovnictví vnímá většina oslovených bank velmi pozitivně. „Televizní bankovnictví představuje zatím nejosobnější kontakt klienta s bankou na dálku,“ říká Marie Petrovová, mluvčí Komerční banky.

Statistiky ze zahraničí dokazují, že klienti televizní bankovnictví skutečně využívají – dle informací z ČSOB například v Dánsku přes 86 % zákazníků, v Norsku 83 % a v Irsku téměř 82 %. Menší penetrace ze zemí, v nichž je televizní bankovnictví zavedeno, je pouze v Itálii, kde ho využívá pouze 24 % a kde většina klientů dává přednost anonymním sběrným boxům.

Čtěte na Měšec.cz

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.