„Klienti byli poškozováni s vědomím, a skoro bych řekl na přímý pokyn centrály OVB,“ říká Tomáš Prouza ze společnosti Partners. V rozhovoru rozkrývá nejen pozadí kauzy finančního poradce vyloučeného z asociace za neetické jednání.
Kauza „Štork“
V současné době Partners řeší se svým klientem případ pana Štorka, který se i podle vyjádření AFIZu zachoval hrubě neeticky. Jak jste se k tomuto případu dostali?
Pan Štork kontaktoval našeho klienta a změnil mu portfolio tak, že nezůstal kámen na kameni. Když klient později volal své poradkyni a ukazoval jí, co mu pan Štork prodal, začali jsme se bránit a zachraňovat, co se dalo.
Na další schůzku už šla poradkyně s klientem a pan Štork si neuměl své řešení vůbec obhájit. Pouze klienta poměrně tvrdým nátlakem nutil „toto podepiš, toto je výborné, já jsem zkušený a vím, že je to dobré“.
Čtěte na Investujeme.cz