Zbyněk Prim: Co nám klient nezaplatí, to nemáme

„Ohledně provizního a placeného poradenství… Vy se stáváte jakýmsi křečkem v kole. Kdo už jednou začne s provizním poradenstvím, má to velmi těžké z tohoto kola vyskočit,“ říká Zbyněk Prim, partner a výkonný ředitel Trusts & Wealth Protection. Jak lze z kola vyskočit?

Působil jste dlouhá léta ve Fincentru. Pak jste se osamostatnil a založil vlastní firmu s Romanem Jasenovem. Proč jste opustil multilevel, ve kterém jste vyrostl?

Řekl bych osobní rozvoj a seberealizace.

Jeden z kolegů mi řekl: „Zůstaň ve Fincentru napořád, budeš mít svoje klienty a budeš to mít jisté.“ V té době mi bylo 35 let a byl jsem v branži cca 15 let. Říkal jsem si, že jestli vybudovat něco svého, tak teď. V 50, 60 už nebudu chtít. A ve 20 jsem na to byl zase moc mladý. Uzrála tak doba osobního rozvoje a měl jsem v hlavě svůj byznys plán, který ne zcela koresponduje s byznys plánem Fincentra.

Nemyslím si, že má Fincentrum špatný byznys plán. Ale neviděl jsem, jak by se mohly protnout mé myšlenky s myšlenkami velkého holdingu.

Navíc jsem se „chtěl udělat pro sebe“.

Čím se chcete odlišit od ostatních poradenských společností?

Primárně děláme správu majetku movitějším klientům. Nemyslím správu majetku v podobě asset managementu (zatím), ale správu majetku jako celku. Nechceme jít cestou provizních produktů. Co nám nezaplatí klient, to prostě nemáme.

Ke správě využíváme nástroje, jako jsou právní a daňové služby, svěřenské fondy nebo investiční poradenství. To jsou ale všechno jen dílčí nástroje k celkové správě. My chceme být těmi koordinátory, manažery správy majetku klienta.

Čtěte na Poradci-sobě.cz

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..