Česká spořitelna svým internetovým bankovnictvím dobývá Českou republiku. Kde vidí kořeny úspěchu banka a kde skutečně leží? Chystá další novinky, které mají pomoci udržet vytvořenou pozici. Nezanedbatelnou devizou je Call centrum v Prostějově – největší svého druhu.
Česká spořitelna má největší počet klientů využívajících internetové bankovnictví (s aktivovanou službou Servis 24 Internetbanking) mezi bankami v České republice. Následuje ji GE Capital Bank, která má více než 116 tisíc uzavřených smluv o jedné či druhé verzi internetového bankovnictví (Internet Banka – GEnius 88456, Internet Banka – Standard 35700), kde někteří klienti mají uzavřenu smlouvu o obou službách („překryv“ je dle banky minimální). S mírným odstupem je následují Komerční banka, eBanka a ČSOB (viz tabulka) a pomyslný peloton uzavírá Dresdner Bank s méně než 50 klienty.
Banka | Počet klientů IB | Datum |
Česká spořitelna | 135445 | 31. 3. 2003 |
ČSOB | více než 60000 | únor 2003 |
eBanka | více než 78000 | únor 2003 |
GE Capital Bank | 124156 | 31. 3. 2003 |
Komerční banka | 82000 | únor 2003 |
Od spuštění nové verze internetového bankovnictví v listopadu loňského roku, která nahradilo starší, zcela nekonkurenceschopnou, dobyla Česká spořitelna počtem klientů „internetový trh“ s potenciálem k dalšímu výraznému růstu díky 5,4 miliónu klientů (druhá největší „internetová banka“ GE Capital Bank má cca 650 tis. klientů).
Čtěte na Měšec.cz