Servis 24 – Internetbanking a Call centrum ČS

Česká spořitelna svým internetovým bankovnictvím dobývá Českou republiku. Kde vidí kořeny úspěchu banka a kde skutečně leží? Chystá další novinky, které mají pomoci udržet vytvořenou pozici. Nezanedbatelnou devizou je Call centrum v Prostějově – největší svého druhu.

Česká spořitelna má největší počet klientů využívajících internetové bankovnictví (s aktivovanou službou Servis 24 Internetbanking) mezi bankami v České republice. Následuje ji GE Capital Bank, která má více než 116 tisíc uzavřených smluv o jedné či druhé verzi internetového bankovnictví (Internet Banka – GEnius 88456, Internet Banka – Standard 35700), kde někteří klienti mají uzavřenu smlouvu o obou službách („překryv“ je dle banky minimální). S mírným odstupem je následují Komerční banka, eBanka a ČSOB (viz tabulka) a pomyslný peloton uzavírá Dresdner Bank s méně než 50 klienty.

Banka Počet klientů IB Datum
Česká spořitelna 135445 31. 3. 2003
ČSOB více než 60000 únor 2003
eBanka více než 78000 únor 2003
GE Capital Bank 124156 31. 3. 2003
Komerční banka 82000 únor 2003

Od spuštění nové verze internetového bankovnictví v listopadu loňského roku, která nahradilo starší, zcela nekonkurenceschopnou, dobyla Česká spořitelna počtem klientů „internetový trh“ s potenciálem k dalšímu výraznému růstu díky 5,4 miliónu klientů (druhá největší „internetová banka“ GE Capital Bank má cca 650 tis. klientů).

Čtěte na Měšec.cz

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..